• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Ferratum samlingslån

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
2 850
Mottagna reaktioner
1 837
Poäng
1 277
Men som timanställd tjänar jag väldigt olika månad till månad. Har också inkomst från 2 håll men dom löser det eller?
Då får du eventuellt två maxbeslut, där allt över ditt förbehållsbelopp redovisas till dina skulder, genom att dina arbetsgivare följer besluten.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 626
Mottagna reaktioner
6 207
Poäng
4 147
Ok. Jag har inte provat remember och aldrig haft dom. Men tack.. Allt verkar helt kört nu. Känns det som. Vet inte vad jag ska ta mig till. Har en dotter på 13 år som bara bor hos mig. Jag jobbar och jobbar men pengarna räcker ändå inte för jag har lånat och lånat... Dum som jag är. Vill gärna umgås med mitt barn också men hinner inte. Hon är själv så.mycket och är så duktig. Vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till...
Jag är inte någon förespråkare för att hamna hos kfm men jag hade släppt allt för att prioritera dottern.
Åren går så fort och hade jag kunnat vrida tillbaka klockan så hade jag inte jobbat så mycket som jag gjorde när barnen var små.
Jag tror att din dotter hellre har en närvarande och icke stressande förälder än den som du är nu
Jag lovar dig att du kommer att må mycket bättre när du slipper ångesten över allt. <3
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Ja jag känner det med. Men är jätterädd att släppa allt vill inte få prick igen. Men kanske det ända rätta att göra. Vet ej. Kan man släppa typ nordax och dom dyra och så behålla sitt swedbank lån ändå? Eller det går inte?
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 626
Mottagna reaktioner
6 207
Poäng
4 147
Ja jag känner det med. Men är jätterädd att släppa allt vill inte få prick igen. Men kanske det ända rätta att göra. Vet ej. Kan man släppa typ nordax och dom dyra och så behålla sitt swedbank lån ändå? Eller det går inte?
Det går såklart men att betala på ett lån under en löneutmätning blir nog svårt.
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Ja just det. Men vill ju inte stöta sig med sin bank helst. Vad händer? Stänger dom ner allt för en?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp